Honlaptartalom Google-optimalizálása
Google alapú weboldal optimalizálás: SEO és tartalommarketing. Releváns a webtartalom, ha egy téma kulcsszavai magas reprezentációt kapnak. Honlapoptimalizálás és linképítés a szemantikus háló mentén
Az ajánlott website igen részletesen tárgyalja a honlaptartalom optimális kialakításának kérdéseit, hangsúlyozza a weblap tartalmának elsődleges fontosságát, azt, hogy csakis a nagyon gondosan optimalizált webpage lehet sikeres, aminek előfeltétele az értékes tartalmát megfelelő kulcsszó-reprezentációval megjelenítő igényes fogalmazás. Linképítésre leginkább csak akkor van szükség, ha a megcélzott kulcsszavakra nézve nagy a konkurens weboldalak száma, azaz sok olyan honlap található az interneten, amelyek az adott témát szintén adekvát módon jelenítik meg.
A SEO-szakértő véleménye szerint ha több honlapnak közel azonos az optimalizációs relevanciaértéke egy adott témában, és ha formai kialakításuk közel azonosan professzionális, továbbá az optimalizálást is hasonló kvalitású szakember végezte, akkor az a weboldal fog a Google első oldalára kerülni, amelyik mögött erősebb hivatkozási háttér, hatékonyabb visszacsatolás áll.
A tartalmi összefüggéseken alapú honlap-optimalizálás
gyakorlatának kidolgozására a keresőalgoritmusok fejlettebb generációjának a megjelenése miatt volt szükség, a továbblépést a mesterséges intelligenciaként működő szoftverek mögött álló új SEO-filozófia tette indokolttá. Az új szemlélet lényege a beszéd alapú tartalomkeresés, a mobilbarát jelleg és a szemantikusa kapcsolódó webtartalmak szignifikáns megjelenése a hálózatokban. A technikai SEO szempontjából a Google-barát weboldal létrehozása, tartalmi szempontból a kulcsszavas reprezentáció megfelelősége, a linképítés terén pedig a releváns tartalmi kontextus biztosítása alapkövetelmény. Lásd még: Organikus találati pozíciók javítása – tartalommarketing taktika és stratégia.
Forrás: